úterý 7. srpna 2012

Studio

Ahojte lidi, mám nový studio. Jak se bude jmenovat? "KenStudio". Můžete vidět  různé novinky. Dal jsem třeba úvodní obrázek, nebo jsem vám dal odkaz na můj účet na Google+ a můžete si mě přidat do přátel. Co budu dělat ve svém KenStudiu? Přiřadím  k tomu studiu recenze a události. Bude to jakdyž taková televize, ale psací. Plánuju ke studiu dát novou rubriku a to: Novinky ze světa her a vtipy. Novinky ze světa dávat nebudu, o to se mi stará Google v mé aplikaci "Novinky ze světa", kterou si můžete najít v řádku kde mám překladač, vyhledávač atd. Ok, "Novinky ze světa her" budu dávat jednou za týden, nebudu je dávat denně nebo jednou za 2 dny, nestíhal bych svůj osobní život a dávat příspěvky, to prostě ne. A vtipy budu dávat nejspíš kdy se mi bude chtít. Mno, co jsem vám chtěl o KenStudiu říct je vše. Napíšu i za chvíli recenzi na hru. Na jakou? Nechte se překvapit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nepište sprostá slova - pište pochvaly :D
Kenny