čtvrtek 23. srpna 2012

Menší technické důvody. ;(


 Něco než začnete číst: Jestli máte Skype, tak si mě přidejte, jmenuju se "kennybloguje" a kdybyste měli potíže se mě přidat pište do komentů. Dík a dobré počtení, snad mě pochopíte jak si to budete číst. Enjoy

...Určitě jste si všimly, nemám moc často příspěvky na blogu. Je to z technických důvodů a příspěvky teď budou trochu míň. Vím že jsem vás slíbil pokračování svého Lego(meme)Story, a v nejbližší době ho dám na blog. I na vaše blogy jestli toto čtou Bio-Blogeři budu chodit teď málo. Tyto technické důvody nejspíš skončí tento víkend (24.8, 25.8, 26.8.2012, neboli pátek, sobota a neděle ;D) Mám takovou brigádu, jestli se tomu dá říct, možná budu pracovat i příští týden, ale bude větší aktivita na blogu. I dopředu chci říct že jak začne nový školní rok tak taky nebudou příspěvky zrovna často, uvidíme jak začne školní rok (Stejně mám menší plán jak se často věnovat blogu, ale nevím jak to bude se školním rozvrhem, hodinama atd.) Mno, rozhodně se na školu moc netěším, ale jsem zvědavý na nový spolužáky, třída se strašně rozpadla a teď by mělo přijít strašně moc děcek do školy-hlavně ti největší blbci (kromě Ritoka) odešly ze třídy (skoro prakticky všichni , ale zrovna je blbý že i moji kámoši). Ve třídě zůstalo asi 5 lidí. S něma se já zrovna moc nebavim a oni semnou taky ne. Vlastně ani moc neví kdo jsem, protože nastoupily ve školním roce. Začnu teda takový nový život jako Ritok na gymplu (stejně už víte že jsem byl jeho spolužák). Budu mít nové učitele, spolužáky, a nejvíc mě zajímá to, jak se ke mně budou  ke mně chovat ze začátku. Ale spíš nastoupí hodně holek do třídy, tak nevim.
Zajímámě jaké budeme mít učitele, ale pochybuju že budou zrovna pohodový jako naše angličtinářka na začátku školního roku. Byl asi prosinec a odešla ze školy kvůli otěhotnění. Mě spíš přijde že naschvál stloustla aby to vypadalo že je těhotná a našla si jinou práci. Jak říkám, měli jsem s Ritokem pitomý spolužáky, a oni jí asi vyprovokovali tak, že se na nás prostě chtěla vykašlat. Ritoku, víš snad o kterých spolužákách mluvím, myslím že si nato pamatuješ ;D. Hmmm... Školní rok zachvílu bude, a jak jsem napsal, jsem hodně zvědavý. Ale zas mě štve že tyto prázdniny končí, nastěhovala se knám do ulice totiž holka a chodíme spolu ven, a kvůli škole jestli to bude těžký, nebudu m,moct často ven, sakra! ;D Ale co, to se v životě stává. Užijte si co nejvíc léto a pro menší zábavu dávám trochu letní komiksy pro zábavu. ;)
Enjoy
PS: Taky to tak máte? ;D
PS: Přesně takto jsem to dělal ;D
Hmm... Ke každým informacím bych mohl dávat tyto komiksy ;D A i menší scény s Legem ;D
(Promiňte, z toho Lega a meme komiksů jsem strašně nadšen ;) jo a na ty komiksy klikněte aby to bylo líp vidět).

Kenny

3 komentáře:

Nepište sprostá slova - pište pochvaly :D
Kenny