neděle 12. srpna 2012

Lego(meme)Story, #1 Počátek

Ahojte bioblogeři a fanoušci, toto je můj první focený strory a doufám že se vám bude líbit ;). Napište do komentů jaké to bylo jak si to přečtete. Enjoy

Někde ve vesmíru kousek od Země
Kosmonaut: Není nat to prolétnout se vesmírem.
Kosmonaut: Hele, tady něco je, zkusím se podívat dovnitř.
Kosmonaut: Áááá!
Vetřelec: *mlask*
Chlapec: Miláčku?
Dívka: Ano?
Chlapec: Já tě podvádím...
Dívka: ???
Dívka: JÁ TĚ ZABIJU!
Kosmonaut: ...
Dívka: Auuu...umírám...
Chlapec: A mám po problémech.
Někdo: Co se stalo?
Ten někdo je Sherlock Holmes: Já to vyřeším!
Sherlock: Tak se na to podíváme..hmm...
Sherlock: Panenože, jsou mrtví!
Auto FBI: *vzzzk*
Sherlock: Áááá!
Sherlock: *umírá*
FBI: Nic hrozného se nestalo, prosím zůstaňte v pohodě a nepanikařte.
Chlapec: Áááá (jen tak aby provokoval)
FBI: Přeji hezký zbytek dne.
Auto FBI: *vrum* (odjíždí pryč)


Asi za jednu minutu na autobusové zastávce...
Chlapec: ...Že bych šel za školu?...
Chlapec: Áááá....
Vetřelec: ňamka..

Chlapec: Vlastně díky tomuto nejdu do školy, že? haha.
Vetřelec: LoL
Tak doufám že se vám můj "MEME" komiks líbil ;D. Udělal jsem to tak srandovní pro začátek aby to nebyla nuda, a jako takový speciál že patřím k bioblogerům. Nuže pokračování příště, a napište do komentů jaký to je ;)

Kenny

9 komentářů:

  1. hej tak to bylo moc dobrý xDDD dělej další!

    OdpovědětVymazat
  2. To je taková kravina že z toho nemůžu :D Jen pokračuj dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, už fotím pokračování, mám jakési nutkánjí z nedostatku srandy ;D

      Vymazat
  3. cooool, ten houmles, či teda vlastne holms to tiež dobre zabil
    (a podla tej fotky ho vo skutočnosti hodila o to obrie dédečko tvoja ruka xD)ale bola to bomba a určite pokračuj ;D

    sauwen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, už mám pokračování, ještě vtipnější ;D a prý Houmles :D necheš říct rovnou Houmlesák :D ;)

      Vymazat
  4. TROLOLOLOLOLOLOLOL xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat

Nepište sprostá slova - pište pochvaly :D
Kenny